En iyi kedi su pınarı ürün incelemesi

En İyi 5 Kedi Su Pınarı

Kedi su pınarı (Cat Water Fountain) ya da kedi su çeşmesi olarak adlandırılan, sadece kediler için değil diğer evcil hayvanlar için de kullanabileceğiniz, elektrikle çalışan filtreli ya da filtresiz ürünler son dönemde oldukça popüler olmuştur. Ancak Türkiye’de bu ürünler hakkında hayvan sahiplerinin dikkat etmesi gereken önemli noktalar var. Bazı ürünler kedi ve köpeklerde belirli hastalıklara sebep olabiliyor. Bu ürünleri alırken oldukça dikkatli olmalısınız.

Kedi Su Pınarı Yorumları

Kedi Su Pınarı neden önemli
Kedi su pınarı ürünleri kedilerin taze su içme alışkanlıklarını artırarak yaşayabilecekleri çeşitli idrar yolu hastalıklarının önüne geçebilir.

İncelediğimiz kedi su pınarı yorumları ve dünya genelindeki kullanım trendleri çerçevesinde öne çıkan 5 kedi su pınarını aşağıda sizlere sunuyoruz. En iyi kedi su çeşmeleri şu özelliklere sahip olmalıdır:

1

Sağlam ve uzun ömürlüdürler. Kediniz çeşmeyi devirmemeli ve yere su dökmemelidir. Çeşme de birkaç ay sonra bozulan dayanıksız maddelerden yapılmamalıdır.

2

Temizlemek için kolayca demonte edilebilirler. Kedinizin çeşmesini birkaç haftada bir yıkamak isteyeceksiniz. En iyileri bu işi olabildiğince kolaylaştırır.

3

Hijyenik malzemelerden yapılmıştır. Paslanmaz çelik ve seramik gözeneksizdir ve bakteri tutma olasılığı daha düşüktür, bu da onları su çeşmeleri için en temiz malzemeler haline getirir. Plastik gibi diğer malzemeler bakteri toplayabilir, çenede mantar oluşumuna neden olabilir ve daha sık temizlenmeleri gerekebilir.

4

İyi bir karbon filtreye ve ön filtreye sahiptirler. Tüm yüksek kaliteli su çeşmeleri, kokuları ve küçük parçacıkları yakalayan bir karbon filtre içerir. Çoğunda, daha büyük kalıntıları karbon köpük filtresine ve dalgıç pompaya ulaşmadan önce yakalayan bir ön filtre de bulunur. Ön filtreler, filtreyi ve pompayı koruyarak, yedek filtreye ihtiyaç duymadan su sebilinizin ömrünü uzatmaya yardımcı olur.

5

Sessiz ve rahatsız edici olmamalıdırlar.

Neden Kedi Su Pınarı Almalıyım?

kedi su çeşmesinden su içen bir kedi
Kedi su pınarı ürünü alırken ürünün kalitesine dikkat etmelisiniz.

Kuru diyetler ve susuzluk dürtüsü birleşerek kedileri idrar yolu taşlarına ve yetersiz su alımının diğer komplikasyonlarına eğilimli hale getirir. Birçok kedinin su kaplarını kirli, durgun su birikintileri olarak gördüğü gerçeğini de eklediğinizde, kronik susuzluk neredeyse kaçınılmaz hale gelebilir. Su çeşmeleri ya da su pınarı ürünleri, kedilerin susuz kalma sorununa güçlü bir çözümdür.

Suyu oksijenlendirerek, bir kasedeki sudan daha taze bir tada sahip olmasını sağlar ve kedinizi daha fazla su içmeye teşvik eder. İkincisi, sizin için hayatı kolaylaştırırlar. Kaseyi günde bir kez yeniden doldurmak yerine, kedinizin su çeşmesini yalnızca haftada bir veya iki kez doldurmanız yeterli olacaktır.

içi yeşil kedi su çeşmesinden su içen turuncu beyaz renkte bir kedi
kedi su pınarları günlük rutininizde size kolaylık sağlar.

Ancak evcil hayvan su çeşmeleri her kedi için işe yaramayacaktır. Kedinizin bir evcil hayvan su çeşmesinden memnun kalacağına dair işaretler arasında, tuvalet veya banyo musluğundan su içmek ve tatlı su akıntılarıyla oynamak gibi hareketleri önemli işaretler olabilir.

Ayrıca, evcil hayvan su çeşmelerinin kuru mama yiyen kediler için en etkili olduğunu unutmayın. Kesinlikle konserve edilmiş veya başka bir şekilde yüksek nemli bir diyetle beslenen kediler, ihtiyaç duydukları tatlı suyun tamamını veya neredeyse tamamını mamalarından alabilirler. Ama biraz ekstra hidrasyon kimseye zarar vermez!

1 Petkit Eversweet 2 İncelemesi

petkit kedi su pınarı ürünü
PetKit Kedi Su Pınarı

Petkit Eversweet 2, çoğu küçük su pınarından daha pahalıdır, ancak akıllı özellikleri onu uygun maliyetli uzun vadeli bir yatırım haline getirmeyi amaçlar. Akıllı Moddayken, ünite gece mi gündüz mü olduğunu belirlemek için bir ışık sensörü kullanır. Eversweet gece olduğuna karar verdiğinde su sıklığını azaltır. Petkit Eversweet 2, günün düşük talep saatlerinde yavaşlayarak enerji tüketimini, pompa aşınmasını ve filtre kullanımını azaltmayı başarır. Ürünü incelemek için tıklayın.

Artıları:

• Uzun ömürlü, su tazeliği için üç filtre.
  • Lavaboda veya bulaşık makinesinde sökülmesi ve temizlenmesi kolay.
  • Gösterge ışıkları, suyun ne zaman azaldığını ve filtreyi değiştirme zamanı bildirimi.
  • Çekici, kutulu tasarım, modern bir dekor düzeyine sahip.
  • Büyük kapasiteli hazne.

Eksileri:

• Herhangi bir ayarlanabilir akış kontrolü veya değişken akış işlevi yok.
  • Fiyat açısından diğer ürünlere göre oldukça pahalı.

2 Catit Flower Fountain İncelemesi

Catit Flower kedi su pınarı ürünü
Catit Flower kedi su pınarı
Kedi Su Pınarı

Su pınarının kolay montajı, çiçek şeklindeki tasarımı ve düşük fiyatı, Catit kedi su pınarı ürünleri arasında favori haline gelmiştir. Su çeşmesi yeterli su kapasitesine sahiptir ve montajı kolaydır. Alt kovayı suyla doldurduktan sonra filtre diskini ve şelale aparatlarını takın ve çalıştırın. Ortadaki çiçeği nasıl ayarladığınıza bağlı olarak, fıskiye serbest düşen akışlar, hafif kabarcıklar veya sakin akışlar oluşturabilir. Ürünü İncelemek için tıklayın.

• Büyük su kapasitesi.
  • Ayarlanabilir akış kapağı.
  • Sevimli, renkli tasarım.
  • 26 doların biraz üzerinde olan bu çeşme, fiyat performans ürünü.
  • Kedi sahiplerince oldukça popüler.

Eksileri:

• Piyasadaki en sağlam su çeşmesi değil
  • En sağlam filtreleme sistemine sahip değil
  • Paslanmaz çelikten veya seramikten değil, plastikten yapılmıştır.

3 Petlibro Dockstream Battery-Operated Su Pınarı İncelemesi

Petlibro Şarjlı kedi su pınarı ürünü
petliBro şarjlı Kedi Su Pınarı

Kedi su çeşmeleri, kedinizin hidrasyonunu artırmak için mükemmel bir araçtır, ancak her zaman istediğiniz yere sığmazlar. Çoğu kedi su çeşmesi bir güç kablosu kullanır, bu da kedinizin sık sık gittiği bir yerde yedek bir priz bulmanız gerektiği anlamına gelir.

Petlibro Dockstream kedi su çeşmesi daha uygun bir alternatiftir. Pille çalıştığı için takılıp düşecek kablo yok. 5.000 mAh lityum iyon pili şarj edin ve 30 güne kadar sürekli gücün keyfini çıkarın. Ünite, tutarlı ve uzun ömürlü performans sağlayan üst düzey bir su geçirmez şarj portu ile donatılmıştır. Ürünü incelemek için tıklayın.

• 2,5 L su deposu.
  • Kablosuz kullanım için şarj edilebilir lityum iyon pil.
  • Çift su modu, sürekli veya harekete duyarlı.
  • Paslanmaz çelik su tepsisi plastikten daha hijyeniktir.
  • 4 katmanlı filtreli dikey filtreleme sistemi.
  • Akıllı sensörler düşük pil ve su seviyesini gösterir.

Eksileri:

• Diğer seçeneklerden daha pahalı.
  • Çevrimiçi olarak çok yeni, sınırlı müşteri yorumları.

4 Petlibro Capsule Automatic Kedi Su Pınarı İncelemesi

Petlibro capsule saydam kedi su pınarı ürünü
Petlibro Saydam Kedi Su Pınarı

Pek çok kedi tatlı su içmekten keyif alırken, evcil hayvan çeşmesinin sesi endişe verici olabilir. Petlibro Kapsül Otomatik Pet Su Çeşmesi, test ettiğimiz en sessiz modellerden biridir. Aslında Petlibro, çeşmenin sesini daha başlangıçta kesen özel bir patentli valfe sahiptir. Ayrıca, ilave gürültü önlemesi için ses yalıtımlı boruları da entegre edilmiştir. Ürünü incelemek için tıklayın.

Artıları:

• Yarı saydam tank, su seviyesini izlemek kolay.
  • Dahili ses yalıtım tüpleri çalışma gürültüsünü azaltır.
  • İki içme modu: kabarcıklar veya akantı.
  • Temizlemesi kolay, yuvarlatılmış köşeler bakteri biriktirmez.

Eksileri:

• Filtreleri iki haftada bir değiştirmek pahalı olabilir.
  • Çok evcil hayvanlı evler için ideal boyutta olmayabilir.

5 Pioneer Pet Raindrop Paslanmaz Çelik Evcil hayvan Su Çeşmesi İncelemesi

Pioneer Paslanmaz çelik kedi su pınarından su içen bir kedi
Pioneer Kedi Su Pınarı/Kedi Su Çeşmesi

Hijyen bir öncelik olduğunda, bunun gibi paslanmaz çelik su çeşmeleri en iyi seçeneğinizdir. Plastiğe kıyasla, paslanmaz çeliğin bakteri ve diğer kirleticileri toplama olasılığı daha düşüktür. Kirlendiğinde fıskiyeyi sökmek çok basittir ve bulaşık makinesine koymak güvenlidir, bu da kedi sahipleri için temizliği neredeyse tamamen zahmetsiz hale getirir. Ürünü incelemek için tıklayın.

Artıları:

• Suyun tadını ve kokusunu taze tutmak için bir karbon filtreye sahiptir.
  • Kolay temizlenebilir, hijyenik paslanmaz çelikten imal edilmiştir.
  • Zarif seramik tasarım.

Eksileri:

• Ayarlanabilir akış kontrolünden yoksundur.
  • Kiri çabuk gösterir.
  • İzole pompa sistemi yoktur.